Privacitat

A través d’este document es regula el tractament de les dades personals facilitats pels usuaris, visitants i interessats en els servicis oferits per la web de la Federació de Petanca de la Comunitat Valenciana (“federaciondepteanca.es”) . Pots consultar la informació relativa a la societat que gestiona la Web (“federaciondepetanca.es”) visitant a l’Avís Legal que apareix al peu de la pàgina principal.

La present Política de Privacitat té com a objecte donar a conéixer el mode en què es demanen, tracten i protegixen les dades de caràcter personal a què s’accedix pels servicis associats amb esta Web, a fi que determines lliure i voluntàriament si desitges facilitar les teues dades personals a través dels formularis habilitats a este efecte. Així mateix, la Política de Privacitat regula el tractament de les dades personals facilitats en el passat per tu a través d’altres vies alienes a la Web, o els que pugues facilitar en el futur amb remissió a la present Política, sempre en la mesura que no contradiga l’expressament acceptat per tu en el moment de facilitar les dades, que serà respectat en tot cas.

A més, se’t proporcionaran els recursos tècnics adequats perquè, amb caràcter previ a l’ompliment de les dades personals, podeu accedir a esta Política de Privacitat i a qualsevol altra informació rellevant en matèria de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

L’accés i ús de la Web implica que acceptes en la seua totalitat i t’obligues a complir per complet els termes i condicions arreplegats en la present Política de Privacitat, així com en les disposicions contingudes en l’Avís Legal i Condicions d’Ús, la Política de Cookies i, si és el cas, les Condicions Generals o Particulars de Contractació de qualssevol altres servicis; configurant-se els esmentats documents en el seu conjunt com els Textos Legals aplicables. Pots trobar els enllaços corresponents al peu de la pàgina principal. La prestació del servici de la Web té una duració limitada al moment en què et trobes connectat si és el cas a la Web o algun dels servicis que a través del mateix es faciliten; per tant, has de llegir atentament els dits Textos Legals en cada una de les ocasions en què et proposes utilitzar la Web, ja que estos poden patir modificacions en funció de novetats o exigències legislatives i jurisprudencials o per necessitats de negoci.

La present Política de Privacitat serà vàlida per a les dades de caràcter personal obtinguts per a esta Web (federaciondepetanca.es) o altres servicis de la FEDERACIÓ DE PETANCA CV. No obstant això, en el cas que formalitzes el teu registre o associació amb la Web a través d’alguna xarxa social, aplicació de missatgeria instantània, xarxa o sistema semblant, estaràs autoritzant que la dita xarxa o sistema entregue dades a la Fderación de Petanca CV en els termes que preveu la Política de Privacitat de la xarxa o sistema que es tracte en cada cas, sense perjuí que serà de la teua responsabilitat el consultar dita Política amb caràcter previ a la teua sol·licitud.

En compliment amb el que disposa el REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 27 d’abril de 2016 (Reglament General de Protecció de Dades) i la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i la seua normativa de desplegament, posem en el teu coneixement que les dades demanats a través de qualssevol formularis d’arreplega de dades de la Web (federacióndepetanca.es) seran incorporats a un fitxer de dades de caràcter personal titularitat de la Federació de Petanca CV, amb les finalitats que s’indicaran més avant. La Federació de Petanca CV, garantix la confidencialitat de les dades de caràcter personal facilitats i el compliment de tota la normativa aplicable a este efecte.

Tots els camps que apareguen assenyalats amb un asterisc (*) en els dits formularis seran d’obligada ompliment, de tal manera que l’omissió d’algun d’ells podria comportar la impossibilitat que es puga atendre la teua sol·licitud.

Així mateix, al fer “click” en el botó “Enviar” (o equivalent) incorporat en els esmentats formularis, declares que la informació i les dades que en ells has facilitat són exactes i veraços. Perquè la informació facilitada estiga sempre actualitzada i no continga errors, hauràs de comunicar, tan ràpidament com siga possible, les modificacions de les teues dades de caràcter personal que es vagen produint, així com les rectificacions de dades errònies en el cas que detectes algun.

En el context dels tractaments que es descriuen a continuació, és possible que subministres dades de caràcter personal relatius a tercers. En este sentit, és la teua responsabilitat informar de tal circumstància als tercers les dades de la qual ens vas a cedir, així com, en cas de ser necessari, obtindre el seu consentiment expresse per a subministrar-nos la dita informació.

La Federació de Petanca CV garantix el seu compromís amb el compliment de la normativa aplicable en protecció de dades i societat de la informació.

La Federació de Petanca CV podrà tractar les teues dades de caràcter personal d’acord amb les següents finalitats, en funció del formulari completat en cada cas:

• Gestionar la teua navegació a través de la Web.
  • Gestionar el teu registre d’usuari i identificar-te com “usuario registrado” per a així personalitzar la teua experiència i l’interfície i mostrar-te contingut, informació etc. d’acord amb els teus interessos, preferències i gustos, adequant la teua experiència de navegació i el disseny i oferiment de continguts, productes i servicis al teu perfil personal, professional i de consum.
  • Gestionar la teua participació en blogs y/o fòrums.
  • Donar-te d’alta com a participant de competicions, promocions y/o sortejos organitzats per la Federació de Petanca CV, o per tercers, per a gestionar adequadament la teua participació en els mateixos.
  • Gestionar el servici d’Atenció als Afiliats, per a donar resposta als dubtes, queixes, comentaris o inquietuds que pugues tindre relatives a la informació inclosa en la Web, la resolució d’incidències relatives als productes i servicis a què pots accedir a través del Lloc Web, el tractament de les teues dades personals, qüestions referents als textos legals inclosos en la Web, així com qualssevol altres consultes que pugues tindre.
  • Realitzar activitats de comerç electrònic, si és el cas, oferint servicis de pagament sempre amb el teu consentiment expresse i informat, i d’acord amb els termes i condicions dels dits servicis tal com apareixen arreplegats en la Web.
  • Gestionar el cobrament de productes y/o servicis adquirits per tu, a través de les passarel·les de pagament contractades a este efecte. La informació financera que subministres podrà ser conservada en les dites passarel·les a l’efecte de facilitar la realització de pagaments recurrents.
  • La informació financera que subministres podrà ser conservada en les dites passarel·les a l’efecte de facilitar la realització de pagaments recurrents.
  • Utilitzar el resultat dels dits estudis per a dissenyar i planificar accions comercials que podran dur-se a terme, bé a través del Lloc Web per mitjà de l’ampliació i millora dels servicis i continguts oferits en ell i el disseny de nous productes i servicis, bé a través de les accions comercials directes indicades en l’apartat següent (“Comunicaciones comerciales”)
  • Gestionar el procediment de “Single Sign On” (“SSO”) . El SSO és un procediment d’autenticació que permet si és el cas accedir a qualsevol dels servicis web de la Federació de Petanca CV utilitzant les mateixes credencials, sense necessitat de registrar-te en cada un d’ells. Un altre gran avantatge d’este sistema és que la teua sessió d’usuari es conservarà en tots els sites de la Federació de Petanca CV, i no hauràs d’iniciar-la en cada un d’ells.
  • Utilitzar les teues dades per a informar-te dels avantatges inherents a la teua condició d’usuari registrat en el Lloc Web y/o d’usuari subscrit a altres servicis oferits per la Federació de Petanca CV, ja siga per mitjans ordinaris (correu postal, crida telefónica,…) o electrònics (correu electrònic, SMS, aplicacions de missatgeria instantània, xarxes socials, notificacions push, etc.) . Els dites avantatges podran incloure, a títol exemplificatiu, l’enviament de felicitacions d’aniversari, Nadal, etc., newsletters i alertes editorials, newsletters comercials de productes y/o servicis semblants al contractat per l’usuari, informació sobre activitats, promocions, concursos i esdeveniments oferits en exclusiva a usuaris registrats, i, en general, comunicacions relatives a novetats relacionades amb el producte y/o servici contractat, de manera que pugues estar permanentment informat de tots els avantatges que implica ser usuari registrat. Podràs donar-te de baixa en l’enviament d’este tipus de comunicacions en qualsevol moment, accedint a la teua àrea personal directament a través de la Web, o a través de la resta de mecanismes que en cada cas s’indiquen. Podràs donar-te de baixa en l’enviament d’este tipus de comunicacions en qualsevol moment, accedint a la teua àrea personal directament a través de la Web, o a través de la resta de mecanismes que en cada cas s’indiquen. Les dites enquestes estaran en tot cas relacionades amb el producte o servici contractat.
  • Tractar les teues dades amb fins comercials, sempre que hages consentit el pertinent tractament de dades personals, ja siga per mitjans ordinaris o electrònics, tot això de conformitat amb allò que s’ha indicat en l’apartat següent (“Comunicaciones comerciales”) .
  • Gestionar el compliment, manteniment, desenrotllament i control de les qualssevol relacions que la Federació de Petanca CV mantinga amb tu.
  • Qualsevol altra finalitat que siga específicament reflectida en les corresponents llegendes y/o condicions particulars del formulari d’arreplega de dades, a fi d’atendre els distints tipus de relacions que puga mantindre amb tu en funció de cada cas.

T’informem de que a través de cada formulari d’arreplega de dades podríem demanar el teu consentiment per a enviar-te comunicacions comercials. De donar el teu consentiment expresse a través de les caselles que apareixeran en els pertinents formularis d’arreplega de dades, podríem posar-nos en contacte amb tu per correu ordinari, telefonada, correu electrònic, SMS, aplicacions de missatgeria instantània, xarxes socials, notificacions push, o qualsevol altre mitjà de comunicació electrònica equivalent, per a remetre’t informació sobre aquells productes y/o servicis que creguem poden ser del teu interés.

En funció de les opcions que autoritzes, les comunicacions podran anar referides a productes y/o servicis de la Federació de Petanca CV, així com a productes y/o servicis de tercers.

En aquells casos en què hages acceptat l’enviament de comunicacions comercials de les indicades en el paràgraf anterior, la Federació de Petanca CV podrà proposar-te la participació en enquestes l’àmbit de la qual estarà circumscrit en tot cas al d’aquell tipus de comunicacions que hages acceptat rebre.

En tot cas, no estàs obligat a rebre la mencionada publicitat i informació ni a contestar les enquestes, podent posar-ho de manifest ja siga a través de les corresponents caselles del formulari, ja siga per mitjà de comunicació posterior, atés que si en un determinat moment no desitges continuar rebent comunicacions d’esta naturalesa, podràs revocar el teu consentiment per mitjà de l’enviament de la notificació pertinent a les direccions que consten en l’apartat denominat “Ejercicio de derechos” de la present Política de Privacitat, aportant còpia d’un document que permeta acreditar la teua identitat, o bé utilitzant l’enllaç habilitat a este efecte en les comunicacions comercials que rebes. La teua sol·licitud serà atesa tan ràpidament com siga possible. Així mateix, podràs configurar en qualsevol moment les teues preferències quant a la recepció de comunicacions comercials, si és el cas, a través de la teua Àrea d’Usuari.

Finalment, indicar que la Federació de Petanca CV actua com a mer difusor en relació als “banners” o pancartes publicitàries o altres mitjans publicitaris que apareixen en la Web, resultant per tant la dita publicitat aliena al règim de servicis prestats per la Federació de Petanca CV i a la seua política de privacitat.

No comunicarem les teues dades de caràcter personal a terceres empreses sense demanar el teu previ consentiment, llevat que la cessió de les teues dades fóra necessàries per a la prestació del servici o per al manteniment de la relació amb tu.

A estos efectes, en el cas que el Lloc Web arreplegara anuncis i ofertes de tercers, acceptes la cessió a les empreses anunciants de les dades de caràcter personal prèviament facilitats en aquells supòsits en què manifestes expressament interés per algun producte o servici en particular, a fi que l’empresa anunciant responsable del dit producte o servici puga contactar amb tu als únics efectes de completar la informació facilitada en l’anunci i si és el cas realitzar la corresponent transacció, en la mesura que tal cessió és indispensable per a la correcta prestació del servici sol·licitat.

En tot cas, quan la cessió no siga necessària per a la correcta prestació del servici contractat, en els formularis d’arreplega de dades t’informarem de la finalitat del tractament i de la identitat o sectors d’activitat dels possibles cessionaris de les dades personals, oferint-te prèviament la possibilitat d’acceptar o no esta cessió.

D’altra banda, i en el cas que fóra necessari l’accés a les dades per part de tercers per a la prestació d’algun servici subcontractat per la Federació de Petanca CV, se subscriuran els documents necessaris.

La Federació de Petanca CV hi ha tractat d’implementar i mantindre els nivells de seguretat exigits per la Llei per a protegir les dades de caràcter personal dels usuaris enfront de pèrdues fortuïtes i a accessos, tractaments o revelacions no autoritzats, tenint en compte l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemats i els riscos a què estan exposats. No obstant això, la transmissió d’informació a través d’Internet no és totalment segura; per això, i a pesar que La Federació de Petanca CV realitza els seus millors esforços per a protegir les dades dels usuaris, no pot garantir la seguretat dels mateixos durant el trànsit fins a la Web. Per tant, tota la informació que facilites, s’enviarà pel teu compte i risc. Una vegada rebuts les teues dades, la Federació de Petanca CV utilitzarà rigorosos procediments i funcions de seguretat per a impedir qualsevol accés no autoritzat.

En la Web es podrien incloure enllaços a llocs controlats per tercers. Has de recordar que a l’usar un enllaç per a accedir des de la Web a un altre, deixaran de produir efectes la Política de Privacitat i la Política de Cookies. La present Política de Privacitat no reflectix les pràctiques en matèria de privacitat d’eixos altres llocs de tercers. La Federació de Petanca CV declina qualsevol tipus de responsabilitat respecte a la privacitat i el tractament de dades d’altres web. La navegació i interacció en qualsevol altre lloc web, inclosos aquells que estiguen enllaçats amb a la Web, està subjecta a les normes i polítiques del dit lloc. Et recomanem que lliges les polítiques de tractament de dades i privacitat dels llocs web que visites a través de l’enllaç existent en la Web o de qualsevol altre mode. Si desitges obtindre més informació, podràs consultar les nostres Condicions d’Ús visitant l’enllaç que apareix al peu de la pàgina principal.

Les dades personals que podem demanar a través de la Web o per mitjà de les distintes comunicacions que mantinguem amb tu seran tractats amb confidencialitat, comprometent-nos a guardar secret respecte dels mateixos d’acord amb el que establix la legislació aplicable.

Per a tindre accés a determinats servicis que s’oferixen serà necessari que ens proporcions informació específica. Hauràs de proporcionar informació verídica, quedant prohibit l’ús d’àlies o mitjans per a ocultar la seua identitat, a excepció dels casos en què el mateix formulari et sol·licite de manera expressa la creació d’un nom d’usuari, nick o àlies.

No podràs, a l’hora de crear noms d’usuari o claus d’accés, o de facilitar qualssevol dades que se’t puguen demanar en els diferents formularis existents, triar expressions o conjunts graficodenominatius malsonants, injuriosos, coincidents amb marques, noms comercials, rètols d’establiments, denominacions socials, expressions publicitàries, noms o pseudònims de personatges de rellevància pública o famosos per a la utilització dels quals no estigues autoritzat, i, en general, contraris a la llei o a les exigències de la moral i els bons costums generalment acceptades.

És indispensable que resguardes en tot moment els números de referència, contrasenyes i codis d’accés que creus o et siguen proveïts. Seràs l’únic responsable en cas de l’ús, autoritzat o no, del teu compte personal, i en este sentit et compromets a fer un ús diligent de la dita informació, a no posar-la a disposició de tercers, i a comunicar la seua pèrdua o robatori.

Els menors d’edat no podran usar els servicis disponibles a través del Lloc Web sense l’autorització prèvia dels seus pares, tutors o representants legals, els que seran els únics responsables de tots els actes realitzats a través de la Web pels menors a càrrec seu, incloent l’ompliment dels formularis amb les dades personals de dites menors i la marcació, si és el cas, de les caselles que els acompanyen. En este sentit, i en la mesura que la Federació de Petanca CV no té capacitat per a controlar si els usuaris són o no menors d’edat, s’advertix de que hauran de ser els pares i tutors els que habiliten els mecanismes necessaris per a evitar que els menors accedisquen al Lloc Web y/o faciliten dades de caràcter personal sense la seua supervisió, no admetent la Federació de Petanca CV cap responsabilitat respecte d’això.

Podràs revocar el consentiment prestat per al tractament de les teues dades, sempre que tal revocació siga legalment possible, i exercir en qualsevol moment els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les teues dades de caràcter personal, per mitjà de l’enviament d’una notificació per escrit, adjuntant fotocòpia d’un document que acredite la teua identitat, a les direccions indicades ací, indicant com a referència “Protección de Datos”.

Per a qualsevol dubte relacionada amb la present Política de Privacitat, podràs posar-te en contacte amb la Federació de Petanca CV a través d’eixes mateixes direccions.

Preferencias Privacidad