Foguerer Gilabert Davó, 12 03005 ALICANTE

LA FEDERACIÓ

La Federació de Petanca CV promou la difusió i pràctica de la Petanca en totes les seues modalitats en l’àmbit de la Comunitat Valenciana.

Rebem el suport de les nostres Institucions (Generalitat, Diputacions, Ajuntaments) per a totes les activitats que exercim: competicions, cursos de formació, celebració d’esdeveniments, suport als clubs, esdeveniments, …

ESTAMENTS

La Federació de Petanca està composta pels següents estaments:

Joc de Petanca en un parc
ALICANTE

Alacant amb 778 llicències representa el 74% de totes les llicències tramitdas en 2021 a la Comunitat Valenciana.

CASTELLÓN

Castelló amb 76 llicències, de les quals 72 es corresponen amb la modalitat de Petanca i 4 de Botxes

VALENCIA

València amb 199 llicències representa el 19% de totes les llicències tramitdas en 2021 a la Comunitat Valenciana.

El creixement de la Federació ha sigut constant al llarg dels últims anys en tots els seus estaments.

La Comunitat Valencià compte actualment amb un total de 1.053 llicències, la qual cosa la convertix en la quinta Federació a Espanya per nombre de llicències.

D’estes llicències 1.031 corresponen a la modalitat de Petanca i 22 a la de Botxes.

Totes elles es troben repartides entre els 40 clubs que estan afiliats en estos moments a la Federació.

Boles bolin

Treballem dia a dia per millorar l’esport de la Petanca a la Comunitat Valenciana

Disfruta dels millors moments jugant a la Petanca!!!

ELS NOSTRES SERVICIS

La Federació, amb competències en la promoció, difusió i organització d’activitats relacionades amb el món de la Petanca a la Comunitat Valenciana presta actualment servicis relacionats amb l’organització de competicions, esdeveniments, cursos de formació, tramitació de les llicències esportives, …….

CONEIX TOTS ELS NOSTRES SERVICIS

COMPETICIONS

La Federació organitza competicions tant a nivell provincial – a través de les seues delegacions – com a nivell autonòmic i col·labora amb la Federació Espanyola en competicions nacionals i internacionals.

LLICÈNCIES

Per a poder formar part de la Federació és necessari afiliar-se. Tant Clubs com Esportistes, Àrbitres, Tècnics i Directius han de comptar amb la seua llicència esportiva.

FORMACIÓ

La formació de Tècnics, l’organització de cursos – tant d’iniciació com de perfeccionament i la creació d’escoles resulten essencials per a assegurar la difusió del nostre esport.

PROMOCIÓ

La promoció i difusió de la Petanca és objectiu fonamental. La Federació junt amb les Institucions de la nostra comunitat s’encarreguen de l’organització d’esdeveniments i activitats per a aconseguir este objectiu.

LIDERANT LA PETANCA

Estem compromesos amb el desenrotllament de la Petanca a la Comunitat Valenciana: Institucions, Clubs, Esportistes, Àrbitres, Tècnics i Directius treballs junts per a aconseguir les nostres metes.

CONTACTA AMB NOSALTRES
Tens l'opció de poder contactar per qualsevol de les següents formes

PRESENCIAL

Estem a Alacant, C/Foguerer Gilabert Davó,12